Реєстрація    Увійти
Авторизація



PostRoll » У світі » Проти Apple організовується колективний позов через «Помилку 53»

Проти Apple організовується колективний позов через «Помилку 53»

Категорія: У світі, Hi-tech
Проти Apple організовується колективний позов через «Помилку 53»


Історія з «Помилкою 53» отримала продовження. Американська юридична фірма PCVA почала збирати заяви потерпілих користувачів з усіх країн світу і готує колективний позов проти Apple з приводу незаконного нав'язування своїх продуктів і сервісів, пише The Guardian.

Можливо, позов організовують і британські юридичні фірми. Адвокати кажуть, що дії Apple можна розглядати за законом Criminal Damage Act 1971, кваліфікуючи як «навмисне ​​псування чужого майна».

Нагадаємо суть проблеми. Після апгрейду операційної системи iOS тисячі власників iPhone 6, iPhone 6 Plus і новіших пристроїв виявили, що їхні смартфони вийшли з ладу з кодом «Помилка 53». При цьому нічого не можна зробити, щоб повернути пристрій в робочий стан. Як з'ясувалося, телефон перевіряє, що кнопка Home і сенсор Touch ID відповідають іншим компонентам системи і не змінювалися. В іншому випадку відбувається розсинхронізація і телефон безповоротно виводиться з ладу з кодом «Помилка 53».

Компанія Apple заявила, що перетворення телефону в «цеглину» - це функція безпеки: «Ми дуже серйозно ставимося до безпеки наших користувачів і Помилка 53 є результатом перевірки безпеки, що покликана захистити користувачів. Система iOS перевіряє, що сенсор Touch ID на вашому iPhone або iPad точно відповідає іншим компонентам пристрою. Якщо iOS знаходить невідповідність, перевірка закінчується невдачею і Touch ID, в тому числі сервіс Apple Pay, відключаються. Цей захід безпеки необхідний для захисту вашого пристрою і щоб запобігти використанню шахрайських сенсорів Touch ID».

Пояснення виглядає непереконливо, тому що у багатьох користувачів телефон нормально працював після заміни сенсора деякий час, поки вони не встановили апдейт. Крім того, смартфон виходить з ладу навіть без заміни сенсора, а просто при його пошкодженні, навіть якщо телефон взагалі не ремонтувався.

«Ми думаємо, що Apple могла спеціально примушувати користувачів до звернення в свої ремонтні служби, які обходяться набагато дорожче, ніж більшість сторонніх ремонтних майстерень. Таким способом Apple утримує кінцевих користувачів від пошуку альтернативних методів лагодження товарів. Уявіть це так: скажімо, ви купили машину, і місцевий механік замінив в ній генератор. Згідно зі стратегією Apple, ваш автомобіль більше не повинен заводитися, тому що ви не привезли його до офіційного дилера. Вони навмисне відключили ваш автомобіль, тому що ви спробували полагодити його самостійно. Це неправильно», - пише юридична фірма PCVA на своєму веб-сайті.

Щоб приєднатися до позову, заповніть форму на цій сторінці.

Тисни «Подобається» і отримуй свіжі новини на Facebook:




Коментарі (1)
Користувач offline admin 10 лютого 2016 22:38
qqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Цитувати          1
Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.

Додати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка лінкуВставка захищеного лінку Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

Введіть текст, показаний на зображенні: